God morgon!

Fy på mig! 
 
Riktigt dåligt bloggat! Är hemma hos min bror nu och snart blir jag hämtad av mor. Vi ska åka och köpa en present till min mormor som fyllde år igår! Det kommer bjudas på mormors hemmagjorda smörgåstårta! MUUUMS!
 
Igår körde jag mc på körskolan igen. Har en till lektion på torsdag, hoppas det inte regnar som det gör idag! :) 
 
Jag är ju i Norrköping hela veckan...drar hem mot Stockholm igen på fredag! Nåväl, ikväll ska jag ut till fars land och grilla lite korv, mysa framför brasan och bara ta det lugnt!
 
I söndags var vi och körde gocart, det va riktigt kul! Har jätte kassa mobilbilder och inget PS på Bennys dator!
 
 
 
Vad vill ni att jag ska blogga om? Har ju den största garderoben, vad sägs som mer outfitsbilder? KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0