Off work? no!

God kväll! 
Skulle varit ledig idag! Men så blev det ju inte! Då har man jobbat 7/7 dagar denna vecka! 
Men jag går ju på semester på onsdag så det rör mig inte i ryggen ;D
 
 
Jag får ju skämmas med mina kassa mobilbilder! Jag får börja bära med mig systemkameran! :D
 
I morgon ska jag jobba en sväng, sen dra vidare till Mia för lite mys, o sen vidare för att se fotbollen med Maria! Kommer bli full rulle! 
 
På måndag ska jag träffa MIIIIAAA! Ska försöka fixa ett nytt pass och sen drar vi väl in mot stan och pulsar runt lite! Måste ju packa inför semestern också! Paniiik! Hur kan man packa för 3 veckor? Måste ju köpa en monster stor resväska!? 
 
Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Zeb

Du är fin lillan, kommer sakna dig dom här dagarna...

2012-06-30 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0