Lördag

God kväll!
Jag har jobbat idag igen! Det var riktigt mycket folk idag och alla sprang runt som tokar!
Jag har inte haft så mycket att skriva om då jag bara har jobbat dom senaste dagarna! :D
Just det! Zebbe ringde mig här om dagen och berättade att han hade köpt en present till mig! Jag blev lite nyfiken och väntade spänt hemma i soffan! Och så kommer han hem med detta:
Två kaffe koppar?!
Jag som inte ens dricker kaffe för det första! Här satt jag och väntade mig att jag skulle få blommor eller nått roligt! Nä det är kopppar som han tycker är skitsnygga! Suck, karlar! :D
Ska försöka ta lite roliga bilder imorgon!
Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nää vad snällt , ni är för goa!!!!!

Tycker dom va .... Trevliga☕

Fick ett par av min svärmor som va typ 70 tals

Så jag tar bara fram den i hennes "ära "när hon kommer

Du får köra på samma grej 👍

Ha hemma mys med kaffe bara ni två varge kväll

Kram !!!

2012-06-02 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0