Halloj!

Hallå där!
Var inne och jobbade några timmar idag! 11-17! Fick även springa upp och göra ett syntest inför mc-körkortet! Så imorgon ska jag slänga på det på posten!
Jag har läst många bloggar som kör "Det här visste du inte om mig" Tycker det är jätte roligt så jag tänkte göra detsamma!
Det här visste inte du om mig:
- Jag måste alltid ha ett glas vatten vid sängen, har jag inte det vaknar jag alltid om natten och är törstig!
- Jag har en rädsla för att komma försent eller att försova mig!
- Jag har en rädsla för älgar, spindlar och myror!
- Jag hatar när människor höjer rösten mot mig, kan typ börja tjuta!
- Jag älskar skor!
- Jag har aldrig ägt en vinterjacka, jag kör lager på lager ;D
- Jag har aldrig rökt eller snusat, inte ens testat!
- Jag älskar musik och dans!
Över och ut!

Kommentarer
Postat av: JAG är sjuk!

Johooo, du hade ju en vinterjacka, men den lämnade du tillbaka! Haha!



Tog du bilen imorse? Du som som har bilkörkort!

2012-06-07 @ 11:49:21
Postat av: therese

Haha jäää och köpte massa annat skit för pengarna:-D



Hahahah! Tog du cykeln idag igen? Haru inte fixat körkort än?!:-D

2012-06-07 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0