29 juli 2010

God dag! God eftermiddag! God kväll?
Kom hem från stan för ett tag sedan! Fikade med Zebbe, håk, macke och henkah!
Sjukt trött och uttråkad men om några timmar blir det bowling på hugo! äg!
I går var jag och Zebastian uppe hos far och helen, grilla och tjattra!
Under tiden vi var där lyckades jag att klämma kattens tass i dörren då hon ville smyga ut! (dock inte hårt) Ingen kan säga att jag har dåliga reflexer!
Frysa vinet som låg i frysen (dooh uppenbarligen låg den i frysen) så far fick sitta och tina det framför infravärmen! Reflexerna är goda men minnet sådär!
Klippte Jockes hår, blev för övrigt skit snyggt ;D
Trycka i mig så mycket mat jag kunde på så kort tid som möjligt så man inte känner att man blir mätt! Det var mottot vid bordet! RENSAT!
Förra veckan var Erica och stuart här! über trevligt! Mycket shopping blev det!
Det var det!
Shoppade denna topp här om dagen, får duga ;D
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna Paus Fantast!

Ah fy fan vad jag ser ut på första fotot! YÄK!



Aja, kan ju inte vara het alltid!

2010-07-31 @ 16:06:37
URL: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0