12 juli 2010

God kväll!
Händer inte mycket här hemma! I dag har jag varit duktig och tvättat, alltid lika nervös att jag ska blanda ihop fel färger eller material! Men det gick ju som smort!
Nu sitter Zebastian och jobbar lite medan jag yrar runt i lägenheten! I kväll blir det film med massa gott tilltugg! bl a blåbärspaj, mums!
Var nere på stan en sväng förut, köpte en kjol och en brun mascara! Sen fick jag gå genom stan med tunnelseende för att inte shoppa upp mina pengar!
I morgon ska jag åka och hälsa på Camilla på sjukhuset, vi ska spela lite kort och jag lovade att köpa med lite chips och dipp! Sjukhusets soppa var ingen delikatess tydligen! Haha!
Nu jäklar har jag sprungit runt och tagit nya kort! Enjoy!
Jag bjuder på mitt fula nuna!
btw så här ser det ut hemma hos oss nu;
Zebastian har investerat en AC! För 2 dagar sedan var det ca 30 grader inne i vår lägenhet! Jätte skönt men vi kan ju knappt laga mat plus att det låter för jäkla mycket! Men men vad gör man inte! En golv fläkt är ju tydligen överskattat!
Nu blir det film!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Asgarv @ ac'n. Prylbög. Ta med dej den ut till landet!



Glöm inte vinet för bövelen!

2010-07-13 @ 16:44:58
URL: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0