26 januari 2010

JAAA! Det finns hopp om livet! pratade med Nina i telefon nyss! Nästa vecka kommer hon antagligen upp till Stockholm och håller mig sällskap! Hon berättade även att hon ska flytta upp till sthlm och bo där efter bartenderkursen i maj! YEEEY! Då har jag äntligen någon att umgås med på dagarna när Zebastian jobbar! =D
I dag har jag varit med krull och jay hoe! De var riktigt mysigt! Jag hittade även en zebraklänning som jag ska ha på mig på fredag på tjejfesten :)
Imorgon ska jag fika med Linda en liten snabbis och på torsdag ska jag käka lunch med mormor! Fullt
upp!
Saknar Zebastian väldigt mycket! Hoppas resten av veckan går fort så vi ses snart igen =P   <3
Nu ska jag hålla tv:n sällskap!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0