25 januari 2010

God kväll!
Har precis städat klart köket (eller kokvrån) här hemma, har fasen tagit hela dagen! Hur är det möjligt?!
Kycklingen ligger på tining och snart kommer Johanna och gör mig sällskap! Vi ska se en film som Zebbe laddade hem innan han åkte till sthlm. Kommer inte ihåg vad den heter dock.
Haha Johanna och jag hade en rolig konversation nyss när hon ringde. Hon ska ju sova hos mig men guldfiskar som vi är...
Johanna - Frisören hade ingen tid idag så jag ska vara där imorgon kl 13.00! Men ska vi säga att vi ses runt 14.00 på stan då?
Tess - Ja det kan vi säga, eller annars kan ju jag följa med om jag får?!
Johanna - HAHA, va fan jag ska ju sova hos dig! Då går vi ju tillsammans ner! haha
Det är inte lätt att komma ihåg allt ;D
Nehepp om man ska sätta på ugnen och börja steka kycklingen!?
Bjuder på en bild som avslut.

Kommentarer
Postat av: J-Hoe

Det är inte lätt när det är svårt :D

2010-01-25 @ 18:41:01
Postat av: Anna

Badrummet e vel nastan storre an "koket" va?

2010-01-26 @ 19:45:48
URL: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0