24 januari 2010

Halloj!
Sorry för värdelös uppdatering!
Dock har det inte hänt så jätte spännande saker sen jag skrev sist. Har varit uppe i Stockholm och sökt jobb. Zebbe och jag har bott hos Kennet i Norrtälje.

I fredags blev det party. Det va riktigt roligt! Jag lyckades återigen att övertala jay hoe att komma, men jag tror hon tyckte det va värt det! :D
Imorgon åker Zebastian upp till sthlm igen, medans jag stannar kvar i norrköping. På tisdag blire shopping med Johanna och krull! ska bli mysigt!
På fredag blir det förfest hos Johanna, kommer blir fullt ös! Utgång på det och kanske övernattning.
Avslutar med lite bilder!
Ska tillägga att kvällen gick ut på att göra fula miner och få med det på kort!
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0