30 augusti 2010

God kväll!
Zebbe och jag har varit på visning för ca 2 timmar sedan...Den ena va riktigt röten! Var någon äldre som bodde där så hela lägenheten bestod av foton, foton och ännu mera foton. Men den andra som låg en trappa ner var för jäkla snygg! Jag blev varm och nästan lite blöt i ögat när jag gick runt där av stor beundran! DEN VILL JAG HA!
Sitter just nu kvar på Zebbes jobb, han och en till var tvungen att fixa lite till et viktigt möte i morgon! Så varför inte passa på att blogga lite mera?
Har lite mer bilder från idag! Strålande sol där ett tag! Sånt tycker vi om!
JAG FÅR ETT JÄVLA PSYKBRYT! Sega jävla data! Kul att den laddar upp en halv bild! Ni får nöja er med dessa två för snart åker datorn ut genom fönstret! 1...2...3...Djupa andetag Therese ;D
Återkommer i morgon!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0