26 augusti 2010

God middag!
Sitter här i soffan och är skit nervös! Budgivningen är i full gång och asen vill ju inte ge sig! Vi behöver den faktiskt mest! Jag börjar jobba om två veckor, Zebbe jobbar redan här, vi har en som vill ta över vår hyreslägenhet så allt är ju kirrat!  VI behöver den här lägenheten! Så ge er och hitta en annan lya ;D
Satt och tittade på kurasch (stavas?) den hariga hunden nyss, skulle spela in det men misslyckades! Tror bestämt jag tog fel dosa xD
Känner mig som en gamling när jag sitter och kliar mig i huvudet och inte förstår vad jag gjorde för fel, Dagens teknik, det va bättre förr...typ ;D
På tal om gammal så har jag satt igång projekt sticka egen halsduk! Är på god väg! ;D
Håll tummarna för vår förhoppningsvis nya lägenhet!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Kurage stavas det:) Lycka till med budgivningen! Vad lika Benny och du är på den sista bilden...!!

2010-08-27 @ 09:39:42
Postat av: tessan

haha! Helena sitter du och tittar på barnprogram i smyg?! ;D vi blir visst aldrig gamla i den här släkten!

2010-08-27 @ 11:09:03
URL: http://totzen.blogg.se/
Postat av: Moster Helena

Ha, ha!! Det är klart att jag är ung, bara 27;) Syns inte det?

(Kurage var Willes favvoprogram när han var liten)

2010-08-30 @ 11:39:55
Postat av: Moster igen!!

Hur gick det med budgivningen förresten?

2010-08-30 @ 11:40:45
Postat av: tessan

Det gick sådär! Asen buda över hela tiden så vi struntade i den. Ska på en ny visning idag! Så nu håller jag tummarna! :)

2010-08-30 @ 16:46:08
URL: http://totzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0