11 augusti 2010

Hallå där!
Sitter inne i rummet i Norrtälje, Zebbe & co sitter och tittar på fotboll! Internet shoppa intresserar mig mer!
Måste lägga upp allt fint jag hittat!
Allt detta är från newlook.com
Undra om man ska be Erica shoppa hem lite åt mig! ;D
På fredag åker vi hem från sthlm, jag ska jobba natt på fredag och på lördag ska vi till Marie då hon har utflyttningskalas! En liten fågel viskade i mitt öra att hon ska byta stad! Buuuuu!
Nu är det inte inte lång tid kvar innan jag börjar jobba! Ska bli riktigt roooligt!
Nu ska jag ut och se resten av fotbollen! Hare bäst!
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du lankarna sa kan jag klicka hem dom hit! :D

2010-08-11 @ 20:59:51
URL: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0