4 november 2009

Hej Svejs!
Sitter här i mörkret med tända ljus och lyssnar på musik. Snön faller ner utanför! Det är ju på tiden! haha. Det kanske bli en vit jul trots allt!
Snart kommer hjärtat hem, undra om jag ska överraska med lite mat ?

I dag kom jag att tänka på en sak! Mariah Carey har ju en riktigt bra röst! men man får ALDRIG höra henne sjunga ut, hon sjunger så mesigt i sina låtar, jag hörde en lugn låt som är ganska ny och i några sekunder här och där så hör man hur hon sjunger ut. Jätte fin röst! men tyvärr så förstörs det när hon "flåsar" ut texten. Sjung ut för sjutton gubbar!
Nu ska jag gå och rota i frys och kyl
Ha det bäst!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Zeb

Det va väldigt god mat vet du mitt hjärta! <3

2009-11-05 @ 11:34:11
Postat av: Anna

Har hander det grejjer! :P

2009-11-16 @ 11:20:35
URL: http://annabaltzer.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har vi väntat länge nog, länge nog, länge nog, nu börjar jag få gråa hår!

2009-11-19 @ 20:32:49
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0