26 november 2009

God kväll!
Idag har jag varit på stan och strosat runt ett tag med Johanna. Att fika va ju inte det lättaste då vi blev lite kräsna och ville ha en kladdkaka och en banan kaka. Vi gick nog till 3-4 fik innan Johanna fick ge med sig och ta kladdkaka hon också! Det var värt besväret! haha
Har precis suttit och snackat massa skit med Zebbes syster Erika, alltid lika intressanta diskussioner!
Imorgon kommer Zebbe hem! Yeeeey! Saknat honom så mycket! Har inte haft någon att bubbla med på lite drygt en vecka! hihi.
Nu ska jag nog gå och lägga mig! Mor kommer och hämtar mig tidigt i morgon då jag ska skjutsa henne till klinga.
Avslutar med en bild på min favorit t-shirt som jag tror att jag av misstag slängt eller skänkt bort :(
Inte världens bästa bild men men!
God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi snackade i 75 minuter igår Tåfia!

2009-11-27 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0