25 november 2009

God kväll!
Sitter här i min ensamhet och känner mig allmänt...hm...ENSAM!
Tv:n är inte mycket till sällskap, Katten ligger och sover och Internet är inte så roande det heller.
Vad ska man göra? Det är väl bara att hoppa i säng och invänta morgondagen?
Skulle vara skönt att få i ordning på flytten snart så man vet vart man bor, skaffa ett trevligt jobb så man kan börja leva, ikväll känner jag mig bara allmänt förvirrad. För ni förstår när jag är själv, det är då min hjärna fungerar som bäst! ;)
Tänker alldeles för mycket på allting, tänker alldeles för mycket på allting som jag inte borde.
Ska ge tv:n ett försök!
Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Zeb

2009-11-25 @ 21:50:12
Postat av: Zeb

Saknar dig hjärtat mitt! Men vi ses ju snart ;)

2009-11-25 @ 21:53:14
Postat av: Anna

Fasen va brun du va!



Kom hit o spela Mario!

2009-11-26 @ 17:00:02
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0